10/01/2018 17:24:31 - 10/01/2018 17:24:31 - 43574 Okunma

2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI

YATAY GEÇİŞ BAŞVURU DUYURUSU

 

2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı için Üniversitemiz ön lisans programlarına yatay geçiş yoluyla başvurular online olarak https://obs.klu.edu.tr/oibs/ogrsis/basvuru_yatay_login.aspx adresi üzerinden, “Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” hükümlerine göre yapılacaktır. Öğrencilerde aranılacak koşullar, gerekli belgeler ve son başvuru tarihi aşağıda belirtilmiştir.

 

BAŞVURU

 

- Online başvurular, 05-12 Ocak 2018 tarihleri arasında; online olarak yapılacaktır. 

- Online Başvuru yapmak için tıklayınız.

- 2017-2018 öğretim yılı Bahar yarıyılında ön lisans programlarına başvuru işlemleri başvuru tarihleri içerisinde kesintisiz bir şekilde internet üzerinden online yapılacak olup, online başvuru sırasında doldurulacak bilgiler adayların beyanı olarak kabul edilecek ve tüm sorumluluk adaylara ait olacaktır.

- Başvuru sırasında evrak teslimi yapılmayacaktır.

- Belirtilen tarihler arasında başvurusunu yapmayan adaylar herhangi bir hak iddia edemezler.

Online başvuru yapmadan, elden ya da posta yoluyla müracaat edenlerin başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır. (Sadece yurtdışından başvurularda online başvuru şartı aranmamaktadır.)

- Başvuru sonuçları Akademik Birimlerin Web Sayfaları üzerinden ilan edilecektir.

  • Başvuruda bulunulacak Meslek Yüksekokulu iletişim bilgileri;
Birim Adı

Telefon

(Alan kodu

0 288)

Faks E-posta
Teknik Bilimler MYO

214 18 45

214 87 77

214 14 95 tbmyo@klu.edu.tr
Sosyal Bilimler MYO

212 96 40

212 96 41

212 96 49 sbmyo@klu.edu.tr
Sağlık Hizmetleri MYO 214 38 25 214 30 63 shmyo@klu.edu.tr
Lüleburgaz MYO

417 49 96

412 48 17

412 84 55 lmyo@klu.edu.tr
Babaeski MYO

512 54 83

512 91 47

512 91 46 babaeskimyo@klu.edu.tr
Pınarhisar MYO

615 33 03

615 16 19

615 37 50 pmyo@klu.edu.tr
Vize MYO 318 34 44 318 34 45 vizemyo@klu.edu.tr

 

BAŞVURULAR İÇİN GEREKLİ BELGELER

 

(Online Başvuru sırasında sisteme yüklenecek evraklar.)

 NOT: https://giris.turkiye.gov.tr/Giris/gir’ adresinden alınan belgeler ile E-İmzalı olan belgeler geçerlidir.

 

Belgeler

Kurumlar Arası ve Kurum İçi 

Ek Madde-1 Merkezi Yerleştime Puanı

Yeni tarihli onaylı öğrenci belgesi Zorunlu Zorunlu
Onaylı Not Durum belgesi (Transkript) Zorunlu Zorunlu Değil
Ders Planı fotokopisi Zorunlu Zorunlu Değil
Onaylı disiplin durumunu gösterir belge Zorunlu Zorunlu
ÖSYS Sonuç Belgesi çıktısı Sadece farklı programlara başvuranlar İçin Zorunlu Zorunlu
ÖSYS Yerleştirme Belgesi çıktısı Zorunlu Zorunlu
Onaylı kayıt dondurma yazısı Sadece kayıt donduranlar için Zorunlu Sadece kayıt donduranlar için Zorunlu
Onaylı %10’ a girdiğini gösterir belge Sadece ikinci öğretimden birinci öğretime başvuranlar için Zorunlu Zorunlu Değil
Yabancı dil hazırlık sınıfı okuduğunu gösterir belgenin onaylı fotokopisi Sadece Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı Okuyanlar İçin Zorunlu Sadece Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı Okuyanlar İçin Zorunlu

 

KONTENJANLAR VE BAŞVURU TAKVİMİ

- Kurumlar Arası Önlisans Programları Yatay Geçiş Kontenjanları için tıklayınız.

- Kurum İçi Önlisans Programları Yatay Geçiş Kontenjanları için  tıklayınız.

- Ek Madde-1 (Merkezi Yerleştirme Puanı) Önlisans Programları Yatay Geçiş Kontenjanları    için  tıklayınız.

- Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi için tıklayınız.

- Yatay Geçiş Yönergesi için tıklayınız.

- Yatay Geçiş Ek Madde-1 Uygulama İlkeleri için tıklayınız.

 

KESİN KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

 

*** Asil olarak yerleşen adaylar kesin kayıt için gerekli olan belgeleri eksiksiz olarak başvurdukları Birime teslim edeceklerdir.

Online Başvuru Dilekçesi. (Sistemden çıktı alınacaktır.)

Kesin kayda hak kazanan öğrencilerin ayrılacağı yükseköğretim kurumunda öğrenimi boyunca alacağı bütün dersleri gösterir öğretim planı/ müfredatı ve ders içerikleri.

- Kesin kayda hak kazanan öğrencilerin ayrılacağı yükseköğretim kurumunda izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı notları gösteren öğrenim belgesinin (Transkript) aslı veya onaylı fotokopisi.

- Öğrencilerin ÖSYM sınavına girdiği yıla ait ÖSYM Yerleştirme ve Sonuç Belgesi.

- İkinci öğretim programlarından örgün öğretim programlarına yatay geçiş başvurusunda bulunacak öğrencilerin öğretim yılı sonunda bulundukları sınıf itibariyle ilk %10’a girdiklerine dair resmi belge.

- Öğrencinin kayıtlı olduğu Yükseköğretim Kurumunda disiplin cezası almadığına dair belge.

- Kayıt Dondurma Yazısı (Kayıt donduran öğrenciler için)

- Yeni tarihli öğrenci belgesi.

- Nüfus Cüzdan fotokopisi.

- Daha önce Ek Madde-1 kapsamında yatay geçiş yapılmadığına dair belge.

-Yurtdışından öğrenci kabulünde Yükseköğretim Kurulu Başkanlığından alınan tanınırlık belgesi.

- Yurtdışından yapılacak başvurularda, kayıtlı olunan programın ÖSYM Kılavuzunda yer almış olması, transkript (not belgesi), ders planları ve içeriklerinin Türkçeye çevrilmiş ve onaylanmış olması.

 

ÖNEMLİ NOTLAR

 

- Birim öğrenci işleri personeli tarafından başvuruda sisteme yüklenen belgelerin tam olup olmadığı ve sisteme girilen bilgilerin doğruluğu kontrol edildikten sonra başvuru onay durumu verilecektir. Onay verilen başvurular değerlendirmeye tabi tutulacaktır. (Başvuru onayı verilmeyen müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.)

- Başvuru onay durumları “Hatalı Başvuru” olarak belirtilen adayların ilgili hatayı gidermeleri durumunda yatay geçiş başvuru süresince başvuruları yeniden değerlendirilecektir.

- Başvuru koşullarını taşımayan adayların (disiplin cezası alan, not ortalaması ya da taban puan şartını sağlamayanlar vb.) başvuruları reddedilecektir.

- Başvurusunu tamamlayan adaylar, başvuru onay durumlarını sistem üzerinden takip edebilecekleri gibi kayıt esnasında sisteme girmiş oldukları e-posta adreslerine de gerekli bildirimler gönderilecektir.

- Yurtdışı kontenjanı olan programlara başvuru yapmak isteyenler, başvurularını dilekçe ve gerekli belgeler ile Dekanlık/Müdürlük öğrenci işlerine elden ya da posta yoluyla 12 Ocak 2018 tarihine kadar teslim edeceklerdir. (Yurtdışı başvurularda online başvuru şartı aranmayacaktır.)

- Başvuru sistemindeki ‘Okuduğu Üniversite Bilgileri’ alanında bulunan sınıfı ve okuduğu dönem sayısı hatasız olarak girilmelidir. (Örneğin: 2017-2018 eğitim-öğretim yılında öğrenime başlayan öğrenciler sınıfı 1, okuduğu dönem sayısını 1 olarak girmelidir.)

- Online Başvuru Belgesi (İnternet çıktısı), Başvuru dilekçesi mahiyetinde olup ayrıca dilekçe verilmeyecektir.

YATAY GEÇİŞ KLU

Facebook Twitter Google Plus

Duyurular

KARİYER MERKEZİ KASIM 2025 EĞİTİM PROGRAMI YAYINLANDI
Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi     22/10/2025     599 Okunma
2025-2026 AKADEMİK YILI GÜZ YARIYILI VİZE SINAV TARİHLERİ
20/10/2025     625 Okunma
2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YEMEK BURSU BAŞVURULARI BAŞLAMIŞTIR
06/10/2025     328 Okunma
2025-2026 GÜZ DÖNEMİ MAZERETLİ DERS KAYDI KABUL EDİLENLER
29/09/2025     166 Okunma
YETENEK KAPISI
26/09/2025     74 Okunma
ORYANTASYON EĞİTİMİ
08/09/2025     309 Okunma
YABANCI DİL MUAFİYET SINAVI
04/09/2025     226 Okunma
2025 TESYEV BURS BAŞVURULARI
04/09/2025     266 Okunma
DERS KAYIT DUYURUSU
02/09/2025     379 Okunma
YAZ OKULU SONRASI TEK DERS SINAVI DUYURUSU
02/09/2025     99 Okunma
KYK YURT BAŞVURUSU DUYURUSU
02/09/2025     911 Okunma
2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ DERS PROGRAMI
31/08/2025     3373 Okunma
2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ YATAY GEÇİŞ DUYURUSU
31/08/2025     244 Okunma
2025 YKS KAYITLARI İŞLEMLERİ
26/08/2025     432 Okunma
EK SINAV BAŞVURUSU KABUL EDİLEN ÖĞRENCİ LİSTESİ
01/07/2025     576 Okunma
TEK DERS SINAVI KABUL EDİLEN ÖĞRENCİ LİSTESİ
26/06/2025     652 Okunma
YAZ OKULU DUYURUSU
19/06/2025     1185 Okunma
AZAMİ ÖĞRENİM SÜRESİ DOLAN ÖĞRENCİLER İÇİN EK SINAV DUYURUSU
19/06/2025     694 Okunma
2024/2025 BAHAR DÖNEMİ TEK DERS SINAVI
19/06/2025     1093 Okunma

Okulumuzdan Haberler

MESLEK YÜKSEKOKULLARI KOORDİNATÖRLÜĞÜMÜZDE DEVİR TESLİM TÖRENİ
Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü     24/10/2025     269 Okunma
ÖĞRETİM ÜYEMİZ DR.MALİK ASLANYÜREK PR CARNET'E RÖPORTAJ VERDİ
23/10/2025     49 Okunma
TEV BURS BAŞVURULARI BAŞLADI
02/10/2025     103 Okunma
DIŞ TİCARET PROGRAMI ORYANTASYON EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
01/10/2025     72 Okunma
BAĞIMLILIKLA MÜCADELE ORYANTASYON EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİ
01/10/2025     78 Okunma
ÖĞRETIM ÜYEMIZIN PROJE BAŞARISI
01/10/2025     88 Okunma
SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ PROGRAMI ORYANTASYON EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
25/09/2025     110 Okunma
LOJİSTİK PROGRAMI ORYANTASYON EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
25/09/2025     112 Okunma
İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ORYANTASYON EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
25/09/2025     81 Okunma
BASIM VE YAYIM TEKNOLOJİLERİ PROGRAMI ORYANTASYON EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
24/09/2025     109 Okunma
MALİYE PROGRAMI ORYANTASYON EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
23/09/2025     92 Okunma
MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI PROGRAMI ORYANTASYON EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
23/09/2025     99 Okunma
DR.CEM SÖKMEN İSTANBUL KÜLTÜR TARİHİ ROTASI BAŞLIKLI SUNUM GERÇEKLEŞTİRDİ
23/09/2025     335 Okunma
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU GÜZ DÖNEMİ AKADEMİK KURULU GERÇEKLEŞTİRİLDİ
19/09/2025     259 Okunma
KAVAKLI KAMPÜSÜNDE KURUMSAL EĞİTİCİ EĞİTİMİ PROGRAMI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
19/09/2025     111 Okunma
ÜNİVERSİTEMİZ KAVAKLI KAMPÜSÜNDE KURUMSAL ORYANTASYON PROGRAMI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
16/09/2025     114 Okunma
ÖĞRETİM ÜYEMİZDEN SSCI (Q1) İNDEKSLİ DERGİDE YENİ YAYIN
15/09/2025     114 Okunma
MESLEK YÜKSEKOKULUMUZDA ERASMUS+ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
10/06/2025     254 Okunma
SOSYAL BİLİMLER MYO KALİTE KOMİSYONU BAHAR DÖNEMİ TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
10/06/2025     266 Okunma
Bilgi Yönetim Sistemi
Erasmus Koordinatörlüğü
Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü
Elektronik Belge Yönetim Sistemi
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
Performans Analiz Sistemi
Öğrenci E-posta Girişi
Personel E-posta Girişi
Trakya Üniversiteiler Birliği
Kalite Geliştirme Koordinatörlüğü
KLU Mezunlar Portalı
Öğrenci Bilgi Sistemi